تـارنما دانشجویان دانشگاه آزاد

  • ۱
  • ۰

کتاب حاضر ترجمه کتاب درسی معتبری در حوزة ابزارهای مشتقه است. ابزارهای مشتقه که تا امروز فقط در کلاسهای مالی ایران تدریسمی شود، به زودی به واقعیت مورد عمل در بورسهای اوراق بهادار و کالایی کشور بدل خواهد شد. از این رو، این کتاب نه تنها مورد نیاز دانشگاههای کشور، بلکه مورد استفادة کارگزاران، مدیران سرمایه گذاری، و بسیاری از دستاندرکاران بازار سرمایه خواهد بود.
در ادامه می توانید کتاب مهندسی مالی و مدیریت ریسک دریافت نمایید.
حجم کتاب: 8.73 مگابایت
دریافت چاپ اول کتاب مبانی مهندسی مالی و مدیریت ریسک

خرید آنلاین چاپ دوم   کتاب مبانی مهندسی مالی ومدیریت ریسک 

  • ۹۲/۱۱/۲۸

نظرات (۴)

  • نیلوفر صفرخانی
  • با سلام
    اقا نریمان بی نهایت  ممنون که بیاد همه دوستان هستی .
    پاسخ:
    سلام خانم صفرخانی. 
    خواهش می کنم، امیدوارم برای شما و تمامی عزیزان مثمر ثمر واقع گردد.
  • مهدی تقی نژاد
  • سلام بر نریمان جان

    آی تی من کلاس دستت درد نکنه با ایده های جدیدت که دوستان ما را یاری میکنی @@

    خیلی خیلی ممنونم.

    پاسخ:
    درود بر آقا مهدی گل
    خواهش می کنم، کاری نکردم.
    شما به من لطف دارید آقا مهدی.

    نریمان جون دوست دارم بی نهایت ممنون

    پاسخ:
    قربان شما آقا رضا، شماهم تو قلب ما جا دارید.
    سلام اقا نریمان. خیلی گلی. دستت درد نکنه

    پاسخ:
    درود بر شما آقا رضا. خواهش می کنم قربان، کاری نکردم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی