تـارنما دانشجویان دانشگاه آزاد

  • ۱
  • ۰

مدیریت مالی 

چکیده مطالب مدیریت مالی 

سال : 1392

حجم کل فایل ها : 14.4MB

در ادامه مطلب دانلود کنید

دریافت فایل تئوری نمایندگی
دریافت فایل ورشکستگی
دریافت فایل ساختار سرمایه
دریافت فایل سرمایه گذاری خارجی
دریافت فایل تامین اسلامی
دریافت فایل مالی رفتاری
دریافت فایل تئوری سود  
تا توانی دست ها بگیر؛
دست هایت روزی محتاج گرفتن خواهد شد ...

اینجا لازم می دانم از تک تک دوستانی که تلاش کردند این مطالب را گرد آوری کردن و در اختیار بنده قرار دادند تا به تمامی دوستان تقدیم کنم، تشکر کنم. 

و از دوستان خواهشمندم اگر خلاصه ای از این درس دارند هر چه سریع تر مطالب را ایمیل کنند تا برای تمامی دوستان به اشتراک بگذارم.

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

  • ۹۲/۱۰/۲۸

نظرات (۶)

  • منوچهر امینی
  • آقا نریمان خیلی گلی

    دست شما درد نکنه از زحمات شما تشکر می کنم
    پاسخ:
    خواهش می کنم آقا امینی، از دوستان سپاسگزارم که این فایل ها را در اختیار بنده قرار دادند.
    سلام اقا نریمان
    دستت درد نکنه - خیلی گلی
    پاسخ:
    خواهش می کنم آقا رضا، کوچیک شما هستم.
    سلام.از آقای گشتاسبیان و تمام دوستانی که زحمت کشیدند بی نهایت تشکر میکنم. در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
    پاسخ:
    منم از شما و تک تک دوستانی که تلاش کردند این مطالب در اختیار همه عزیزان قرار گیرند، تشکر می کنم.
    فقط فکر کنم دانلود تئوری سود مشکل داره؟نه؟
    پاسخ:
    بله فایل "تئوری سود" به زودی در دسترس خواهد بود. با تشکر
    خیلییییییییییییی مرسییییییییییییییی
    سپاس فراوان از آقا نریمان و دوستانی که زحمت کشیدند .
    پاسخ:
    خواهش می کنم آقا مجید، و تشکر از دوستانی که این مطالب را جمع آوری کردند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی